درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2441صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 4 بهمن 1391 - 12:21
سیزدهمین مطالعه سالانه تراست بارومتر  منتشر شد: بی اعتمادی به رهبران دولتی و تجاری گسترده است
به گزارش شارا به نقل از هولمز رپورت حدود یک پنجم از پاسخ دهندگان به مطالعه جهانی معتقدند که رهبران تجاری یا دولتی تنها زمانی حقیقت را می گویند که با یک مسئله دشوار روبرو شوند. تحقیق انجام شده در 26 کشور مورد مطالعه نشان می دهد که اعتماد به رهبران بسیار کمتر از اعتماد به موسسات می باشد.
  

شارا، زهرا بابازادگان- سیزدهمین مطالعه سالانه تراست بارومتر، بی اعتمادی گسترده ای نسبت به رهبران سیاسی و تجاری نشان می دهد.

به گزارش شارا به نقل از هولمز رپورت حدود یک پنجم از پاسخ دهندگان به مطالعه جهانی معتقدند که رهبران تجاری یا دولتی تنها زمانی حقیقت را می گویند که با یک مسئله دشوار روبرو شوند.

تحقیق انجام شده در 26 کشور مورد مطالعه نشان می دهد که اعتماد به رهبران بسیار کمتر از اعتماد به موسسات می باشد. به عنوان مثال، 50 درصد از پاسخ دهندگان به این که کسب و کارها کار درست را انجام می دهند اعتماد دارند در حالی که تنها 18 درصد به این که رهبران تجاری حقیقت را می گویند اعتماد دارند. در چین و ایالات متحده آمریکا، این فاصله بسیار بیشتر حدود 35 امتیازی است.

این گزارش شکاف اعتماد مشابه 28 امتیازی بین دولت و مقامات دولتی را نشان می دهد هر چند که این آمار به طور چشمگیری در چین افزایش یافته جایی که این شکاف به 47 امتیاز میان دولت و مقامات دولتی می رسد.

ریچارد ادلمن رییس و مدیرعامل ادلمن می گوید: «ما آشکارا در حال تجربه بحران رهبری هستیم. رهبران دولتی و تجاری باید گرایش های مدیریتی خود را تغییر دهند و با پیگیری و بکارگیری اطلاعاتی که از طریق کارکنان، مصرف کنندگان، فعالان و کارشناسان دانشگاهی به دست می آورند و تطبیق خود با نظریات آنان، روش های خود را فراگیرتر کنند.»

در این تحقق، تراست بارومتر از 26 هزار پاسخ دهنده عمومی و 5800 پاسخ دهنده ثروتمند، تحصیلکرده و آگاه در 26 کشور نظرسنجی به عمل آورد.

مطالعه امسال همچنین نشان می دهد که تحصیلکرده ها، کارشناسان فنی و حتی افرادی مثل شما، تقریبا دو برابر بیشتر از یک مدیر اجرایی یا یک مقام دولتی مورد اعتمادند. ادلمن می گوید: «این امر تایید می کند که روند دموکراسی سال های اخیر با نفوذ و قدرت در حال دور شدن از مدیران اجرایی و دولت، به سمت کارشناسان است.

افزایش جزئی در اعتماد به کسب و کار و دولت وجود داشته (سازمان های غیر دولتی، 63 درصد رسانه ها، 57 درصد، کسب و کار، 58 درصد).

به طور کلی، مردم عادی بیش از افراد تحصیلکرده نسبت به موسسات تردید دارند. مردم عادی نسبت به موسسات 9 امتیاز کمتر اعتماد دارند این تفاوت امتیاز در آمریکا، سوئد و هلند به 14 امتیاز می رسد.

در این مطالعه بانک ها و خدمات مالی، به ویژه در آلمان (23 درصد)، انگلیس (22 درصد)، اسپانیا (19 درصد) و ایرلند (11 درصد) حداقل قابلیت اعتماد را دارا می باشند. اعتماد به بانک ها، در سطح جهانی، در حال حاضر 11 امتیاز پایین تر از سال 2008 است، پاسخ دهندگان، به عملکرد ضعیف و رفتار غیر اخلاقی به عنوان عوامل کلیدی اشاره داشتند.

در همین حال، این مطالعه نشان می دهد که شرکت های چند ملیتی که مقر آن در بازارهای توسعه یافته است همواره بیش از شرکت هایی که در بازارهای نوظهور (چین، هند و مکزیک کمترین امتیاز را دارند) مورد اعتماد می باشد. علاوه بر این، مطالعه بارومتر همچنین نشان داده است که در غرب کسب و کارهای کوچک بیشتر مورد اعتمادند در حالی که کسب و کارهای بزرگ در اقتصادهای نوظهور مورد اعتمادترند.

به علاوه، این گزارش نشان می دهد که تغییر چشمگیری در معیارهای ایجاد اعتماد در شرکت ها به وجود آمده است. امروزه ذینفعان، تاکید بیشتری بر تعامل و یکپارچگی مبتنی بر ویژگی هایی مانند رفتار خوب کارکنان، گوش دادن به مشتریان و ارایه شیوه های اخلاقی و شفاف دارند.

معیارهایی مانند عملکرد مالی و به عنوان "بهترین" محل کار به رسمیت شناخته شدن، در سال 2008 تقریبا دو برابر (76 درصد) مهمتر از سال 2013 (39 درصد) بودند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد